مبل ۲ میلیاردتومانی در تهران+عکس
نوشته شده توسط : adibcarpet

مبل ۲ میلیاردتومانی در برج میلاد

به نقل قالیشویی ادیب از مجله مهر: این میز و صندلی پرسروصدا شامل شش صندلی و یک میز است که چندی پیش حدود ۶۶۰هزار دلار یا نزدیک به ۲ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

مدیر اجرایی برج میلاد در رابطه با ماجرای این مبل گران‌قیمت می‌گوید: «این میزوصندلی‌ها از همان اول برای فروش به این نمایشگاه نیامده و صرفا جهت بازدید در برج قرار گرفته است.»

مجتبی خشایار فرد ادامه می دهد: «این نمایشگاه توسط اتحادیه صنایع دستی کشور راه اندازی شده و همچنین مبل مورد نظر برای صادرات تولید و فروخته شده است.»

زیباترین-مبل-در-تهران-قالیشویی-ادیب

ماجرا از این قرار است که این میزوصندلی‌های قیمتی، فقط چند روزی میهمان نمایشگاه صنایع دستی برج میلاد بوده و هنر دست «رسول معتمدی» استاد نگارگری خوش‌ذوق اصفهانی هستند.

مبل-خاتم-کاری-قالیشویی-ادیب

این استاد هنرمند اصفهانی پیش از این در گفتگو با یکی از رسانه‌های داخلی عنوان کرده بود که با همکاری دوست هنرمندش «علی شاه‌میوه» استاد خاتم‌کاری این میز و صندلی‌ها را طراحی کرده‌ است. این دو هنرمند پیش از این هم با همکاری هم و با تلفیق دو هنر خاتم‌کاری و نقاشی آثار ماندگاری خلق کرده‌اند.

اوج هنر این دو استاد در آخرین اثر آن‌ها خود را نشان می‌دهد؛ وقتی که این دو با تلفیق هنرهای خاتم، معرق و منبت و به سفارش یک مشتری آمریکایی میز و صندلی معروف را تولید می‌کنند.

گرانترین-مبل-ایران-قالیشویی-ادیب

جالب اینجاست که خود مشتری آمریکایی از این دو هنرمند می‌خواهد که تاریخ ادوار مختلف ایران را روی این میز و صندلی‌ها طراحی کنند؛ بنابراین ما با میزوصندلی‌هایی مواجه می‌شویم که تاریخ ایران را در خود جای داده‌اند. هخامنشی،ساسانی، سامانی، سلجوقی، صفوی و پهلوی شش دوره تاریخی است که با علائم مخصوصشان روی این مبلمان طراحی شده‌اند. هخامنشیان با نماد تخت جمشید و آخرین دوره تاریخی نیز با نماد میدان آزادی طراحی شده‌ است.

 

… واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب …

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران





:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,اخبار-فرش,گرانترین-مبل,مبل-میلیاردی,مبل-میلیاردی-در-تهران,گرانترین-مبل-در-برج-میلاد,اخبار-قالی,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: