اصول شستشوی صندلی ماشین
نوشته شده توسط : adibcarpet

اصول شستشوی صندلی ماشین

اگر میخواهیم صندلیهای ماشینمان را خود در منزل بشوییم بهتر است قبل از آغاز شستشو و قالیشویی روشها و اصول مهم را بدانیم تا در حین انجام کار به مشکل برنخوریم.

صندلیهای ماشین به دلیل اینکه در فضایی بسته قرار دارند مسلما بیشتر از مبلمان منزل دچار کثیفی و آلودگی میشوند بنابراین انجام برخی کارها قبل از آن بسیار مهم است.

مراحل تمیزکردن صندلی ماشین

1- ابتدا روی سطح صندلیهارا جارو بکشید و سپس صندلی هارا تاجایی که میشود به جلو بکشید و سطح های باریک و خارج از دید و داخل آنرا با دقت جارو بکشید.

شستشوی-صندلیهای-ماشین-قالیشویی-ادیب

در ادامه دیگر نقاط خودرو از جمله: کف ، اطراف در و پنجره ، قسمت جلو و پشتی خودرو و.. را با دقت جارو بکشید.(دلیل اینکه در این قسمت برای شستشوی صندلی تاکیید میکنیم دیگر نقاط هم جارو بکشید این است که پس از اتمام کار ممکن است آلودگیهای دیگر نقاط به صندلیها راه یابد و چرک شود.)

2- پارچه ای برداشته و تنها آنرا به آب مرطوب کنید و به آرامی روی صندلیها بکشید. و پس از تمیز شدن صندلیها دیگر نقاط خودرو نیز مانند مرحله قبل دستمال بکشید تا گرد و غبار سرایت نکند.

 شستشوی-صندلیهای-ماشین-قالیشویی-ادیب

3- اگر از جنس روکش صندلی خود مطلع هستید و یا از روکشی خاص استفاده میکنید حتما پاک کننده ای متناسب با روکش صندلی تهیه کنید.

اگر روکش رویی صندلی دارید حتما آنرا جدا کرده و به طور جداگانه بشویید. و دوباره سطح زیرین روکش را با دقت جارو بکشید و گرد و غبار را از بین ببرید.

اما اگر هیچ روکشی ندارید طبق مراحل قبل ادامه دهید.

شستشوی-صندلی-ماشین-قالیشویی-ادیب

4- به طور کلی با هر پاک کننده ای که تا اینجای کار انتخاب کردید صندلیهارا تمیز کنید. پارچه ای تهیه کرده و به ماده پاک کننده آغشته کنید و ابتدا لکه های موجود روی سصح صندلی را پاک کنید و سپس به شستشوی کلی آن بپردازید.

در صورت مشاهده هر گونه آلودگی مراحل بالا را تکرار کرده و یا در صورت لزوم ماده پاک کننده ی بیشتری استفاده کنید.

در آخر خشکشویی صندلیها را انجام دهید.

… واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب …

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 





:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,روش-شستشوی-صندلی-ماشین,شستن-صندلی-خودرو,تمیز-کردن-صندلی-خودرو,تمیز-کردن-مبلمان-ماشین,شستن-ماشین,شستشوی-صندلی,قالیشویی-صندلی-ماشین,خشکشویی-صندلی-ماشین,خشکشویی-صندلی-خودرو,بخار-شوی-صندلی-ماشین,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: